Danmark okt 2009

Danmarksresan
var toppen . Jag o min son gustav åkte till danmark över en helgPå centralstationen i KöpenhamnDet var jättefint i danmark,, men en himla massa cyklister överallt.. råkade krocka med en...
Var i danmarks utesväng en stund på fredagen.. helt ok..Men ganska trött eft resa så jag återvände ganska tidigt hem tillbaka till hotellet.. där sonen roade sig med film o dator.
På lördagen var det frukost i ottan.. suck nackdelen med hotell . passa frukosttider.
Senare på dagen så gick jag o sonen ut o gick en lite sightseeing.. Massa gamla fina hus ..(bland alla cyklister)

Underbar stad o mycket o se.. På kvällen var vi på konsert med och såg min stor idol alpha blondy..
Det var en stor anledning till att resan blev av .för att vi fick tag i bilj dit och skulle få träffa han backstage.
 här var lite bilder från konserten.. en riktig rolig upplevelse och äntligen en date med idolen..TOPPEN!!!!

Sedan var det direkt hem o sussa...helt död..
Dagen efter var det utcheckning från hotellet eft frukost.. Åkte in till köpenhamns central. o träffade där en bekant som bor i danmark som sedan visade oss runt där i köpenhamn o bjöd på mat. Det blev en jättetrevlig eftermiddag tills vi på kvällen åkte över till malmö åt även middag med en bekant där innan nattåget till sthlm gick . Det stora parisehjulet ni ser har stått i london.. och hade kommit till danmark för ca ett år sedan.. så himla fint när det lyste upp i mörkret..
Vill gärna till danmark snart igen..helt underbart..:-)
Men först är det italien på tur o sedan gambia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0